להצעת מחיר וייעוץ חייג עכשיו :
צ

הדברת כיני יונים / קרציונים

הדברת כינים
ליאור זליקובסקי מדביר מוסמך 2650

לפתע פתחתם את החלון בשירותים כדי לתלות כביסה וגיליתם מאות של חרקים שמטפסים עליכם ובקושי רואים אותם ? הטפילים הללו ממש בגודל של אבק ומאוד קשה לשים לב אליהם והם יוצרים מחלות נשימה רבות ובראשם דלקת ריאות , הדברת כינים מתבצעת באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה ובאישור המשרד לסביבה וחשוב שיהיה מיקרוקפסולרים (שיחרור איטי של חומר ההדברה) לצורך קטילה של הבוגרים ושל הביצים לאחר שיבקעו , מחפש מדביר מקצועי לכינים המשיכו לקרוא … 

קרציונים / כיני יונים

הקרציונים:
ידועים גם בשם "כינת העופות" או "קרציות יונים " למרות שאינם כינים ואינם חרקים.

הקרציון הוא טפילית של עופות בית ועופות בר (לדוגמא יונים ,ציפורים,תרנגולות)  גופה בצורת אליפסה  , גודלה הוא בין 1-2 מ"מ , צבעה הוא אפור\שקוף לבן וכשהיא ניזונה צבעה אדום\כתום\חום .

הקרציונים נראים ממש כמו נקודת ממש קטנה שזזה באיטיות , לפעמים לאחר גירודים לא מוסברים בכל חלקי הגוף במשך זמן מה
הקריציונים הם הבעיה !

פעיל בעיקר בלילה ובמשך היום, נח בקיני עופות , סדקים וחריצים,
מסתתר מפני קרני השמש והאור, נפוץ בעיקר מאחורי תמונות ושקעים בקיר .

כיני היונים מגיעות למגיעות לקרבת האדם בשל תוצאה של כינון יונים או ציפורים אחרות בקרבתנו , הקרציונים יושבים מתחת לכנפיהם של הציפורים וכאשר היונים מקננות בקן הקרציונים יורדים מגופם ונחים בקן , לאחר תעופת הציפור הקרציונים מחפשים אחר דם ואנו בני האדם מהווים פונדקאי למציצת דם .

הדברת כיני יונים / קרציונים

התפתחות הכינים

מחזור חייהם נמשך כ21 יום , באורך חייה מטילה הנקבה כ-50 ביצים.

אנשים נדבקים בעת ביקור בלולים נגועים, וגם כאשר יש קן של יונה בעדן החלון או במסתורי כביסה קיני היונים נכנסים אלינו לבית .

בני האדם נעקצים בכל חלקי הגוף.

הקרציונים יכולים לגרום לדלקות עיניים חמורות, דלקות ריאות , קוצר נשימה וגירוי עורי.

הדברה לדבורים
כל הבית מלא בחרקים קטנים עוקצים ? התפזרו קרציונים לאחר שפינית את הקן גוזלים ?
✔️
הדברת כיני יונים החל מ299 ש"ח
אחריות מלאה בכתב על כל הדברה
לא פתרנו את הבעיה חוזרים ללא עלות !
✔️זמינות מיידית מהיום להיום !!
רעלים ירוקים באישור המשרד להגנת הסביבה
ללא סכנה לבני אדם או בעלי חיים !! 
צוות מוסמך ומקצועי עם נסיון של 30 שנה !
שירות בפריסה בכל הארץ ! 
✔️לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייג עכשיו :
 

הדברת כיני יונים ⭐⭐⭐⭐⭐

מחלות המועברות על ידי קרציונים - סקאביאס ​

סקאביאס הינו קרציון זה בצורה סגלגה עגולה, גודלו כ 3.0 – 5.0 מ”מ בצבע לבנבן-אפור, מסוגר לכרסם בגוף האדם תחת העור ,  הנקבה חופרת בעור ומטילה ביצים על עור האדם המחילה שהקציון חופר בעומק של 1 מ"מ והביצים בדרך כלל בתנאים אופטימליים בוקעים לאחר 3-4 ימים . אפשר לראות את הסימנים על הפרקים על שורש כף היד , בין האצבעות וכו' הפריחה מגיעה לשיא לאחר 3-4 שבועות ולאחר מכן תופעת גרדת בכל הגוף בצורה כרונית .. הטיפול לעקיצות קרציונים בעזרת תמיסת פרמטרין % 5 הנמרח על גבי כל הגוף פרט לפני . באופן דומה לטפל גם בכל בני המשפחה ואנשים נוספים שבאו במגע עם החולה. (יש להתייעץ עם רופא מוסמך ) 
כיני יונים קרציונים

הדברת כיני יונים (קרציונים):​

ריסוס לבית בחומר שארתי ייעודי לקרציונים, החומר מקבוצת החומרים "פירתרואידים" בעלי הרעילות הנמוכה ביותר שיש לאדם מאושרים המשרד להגנת הסביבה.

את הריסוס מבצעים על גבי כל האזור הנגוע ובכל מקום אשר יכול להוות חממה לקרציונים.
הריסוס מתבצע באמצעות חומר מסוג טמפריד המכיל : 10.88% beta-Cyfluthrin ו-21.65% Imidacloprid בעל הרעילות הנמוכה ביותר שיש לאדם ועם אישור מהמשרד להגנת הסביבה .
המדביר שיגיע אליכם תחילה ינסה לאתר את הקן של הציפור לאחר מכן נבצע ריסוס בכל האזור שנגוע ובעיקר על קירות ותקרה . 

הרחקת יונים
הרחקת יונים

מה עושים לאחר הדברת כיני יונים ? ​

לאחר פינוי הפגר וחיטוי האזור עם הדברה מקצועית בכל האזור יש צורך לבצע ניקיון יסודי לכל הלשלשת של היונים , אנו ממליצים להכין קומקום של מים חמים ליד האזור וממש לשפוך על כל הלשלשת מים חמים כדי שהצואה תרד בקלות , לאחר מכן יש להצטייד בכפפות ושפכטל שאפשר לקנות בכל חנות ולגרד את הכל ולהרים עם יעה , בעזרת המים החמים הלשלשת תרד בקלות רבה , לאחר מכן יש לשפוך אקונומיקה לא מדוללת בכל האזור ולתת לה לעמוד כ10 דק' ואז לשפוך הרבה מים ולנגב .
בנוסף יש לעבור עם דייסון או שואב אבק אחר בכל הבית כדי לשאוב את הכינים המתים/חיים ובנוסף כביסה מעל 60 מעלות לכל המצעים , בגדים ווילונות . 

הדברת כיני יונים באופן עצמאי :​

טיפול בכיני יונים לבד יכולה להיות פעולה פשוטה כאשר הנגיעות קלה .
תחילה יש לבצע חיפוש אחר מקור הבעיה ומציאת הקן.
סילוק הקן , ניקוי הקן עם מים חמים ואת צואת היונים באופן יסודי
לאחר יומיים ניקוי עם אקונומיקה לא מדוללת בכל האזור.
בנוסף יש לבצע כביסה מעל 60 מעלות לכל הבגדים וכל הבגדים ווילונות שהיו חשופים , שאיבה יסודית בכל הדירה עם שואב אבק . 
בנגיעות קשה לאחר שהתפזרו בכל החלל יש צורך בהזמנת מדביר מקצועי.

פינוי גוזל יונה

כיני יונים אקונומיקה ​

רבים מלקוחותינו חושבים שתחילה ביצוע ניקיון יסודי עם אקונומיקה יפתור את הבעיה , הכיני יונים מתים מאקונומיקה לא מדוללת אך כדי לפתור את הבעיה אתם תצטרכו לשפוך עשרות ליטרים של חומר על קירות הבית ועל התקרה ובכל מקום שיכול להוות מקום מנוחה לקרציוני יונים ולכן אנו ממליצים להזמין מדביר מקצועי שיגיע ויבצע את ההדברה שיחסית זולה ויעניק לכם אחריות מלאה עד הפתרון .

כיני יונים
כיני יונים

הדברת קרציוני יונים מול הדברת פשפש המיטה ​

ההדברה שונה מחרק לחרק ואופן הטיפול לדוגמא בפשפש מיטה הוא שונה מהדברת קרציוני יונים , כיני יונים במיטה זוהי פעולה שכיחה כי הכיני יונים מתפזרים בכל הבית ומחפשים דם חם ויעזבו את המיטה כאשר תקומו לעומת פשפש המיטה שיעדיף להישאר שם ולהטיל ביצים ולהתפתח ולהישאר אפילו שנה ללא פונדקאי ( אתם )  ולכן חשוב לבצע קיטור בהדברת פשפש המיטה .
בכל מקרה בשני הפעולות נדרש להזמין מדביר מקצועי שידע לאבחן בדיוק אילו פעולה אתם צריכים ועם איזה חומרים לעבוד .. 

קרציוני יונים
קרציוני יונים

כיני יונים הדברה עם מדביר מקצועי

כאשר יגיע אליכם מדביר מקצועי שלנו לביצע הדברה לכיני יונים הוא יישם את ההדברה עם חומרים מסוגדלתא-סופר או טמפריד או אדמירל סופר הוא יבצע תחילה סריקה ופינוי של הקן ורק לאחר מכן ירסס את כל האזור , על הקירות תקרה ובמקום מנוחתם של כיני היונים . 

האחריות על ההדברה היא לתקופה של כ-3 חודשים עד פתרון הבעיה , בטח אתם שואלים את עצמכם למה לא לשנה כמו לג'וקים ? כי אם לאחר 4 חודשים תגיע ציפור חדשה ותקנן לכם על החלון ותבנה קן חדש זוהי כבר לא בעיה שלנו עליכם למנוע מהיונים לשבת אצלכם בחלונות והתפקיד שלנו הוא לחסל את החרקים עד שהבעיה נפתרת אך לעולם לא היינו בסיטואציה שכיני היונים חזרו ללקוחות כי זה מקרה של אחד ל-50 

כיני יונים מניעה

כיני היונים או בשמם המקצועי קרציוני יונים מגיעים בדרך כלל מיונים או עופות אחרים בקרבת הבית , המניעה של הכיני יונים תגיע בדרך כלל על ידי הרחקת יונים או העופות האחרים מקרבת הבית על ידי הצבת רשת יונים או קוצים וכדומה , בעבר היו משתמשים במכשירים אולטראסונים להרחקת עופות אך המכשירים הללו לא נמצאו כיעילים . 
למידע נוסף : הרחקת יונים 

מה ההבדל בין כיני יונים להדברת כינים בראש ? ​

כאשר מדברים על כיני יונים מיד האסוציאציה הראשונה שעולה לנו הי כינת הראש המפורסמת שאנו זוכרים בתור ילדים , כמה נקודות שחשוב לדעת לפני הזמנת מדביר לכינים : 

כינת הראש איננה דומה לקרציונים היא חרק טפיל ונימצאת רק על ראש של בני אדם ואינן יכולות לעוף או לקפוץ כמו המיתוס שמתואר בכל סיפור ילדים .
כיני הראש עוקצים 3-4 פעמים ביום את הקרקפת ואינם מעבירים מחלות כלל מלבד גרדת כאשר נושכות את הראש . 

טיפול כיני יונים בלול תרנגולות ​

רבים שמגדלים תרנגולות בשטח הבית או לחילופין בעלי לול תרנגולות לביצים או לפיתום , הטיפול לקרציוני יונים ללול תרנגולות יתבצע על ידי מדביר מקצועי שירסס את כל הקטח הנגוע עם חומר ייעודי שלא יפגע בעופות ותוך כדי פעולות טיפול לעופות עם וטרינר מוסמך עם חומר מאושר לשימוש . 
הריסוס לכיני יונים בלול יתבצע על ידי ריסוס כל השטח הנגוע ויציאה מאזור לאחר מכן לשעה בלבד , את העופות יש להוציא מהאזור ל24 שעות לשמירה על בטיחות . 
פנו אלינו לייעוץ והכוונה לטיפול בלול תרנגולות בטלפון : 0548849445

סטאדי קייס להדברת כיני יונים :

לקוח הזמין אותנו להדברה לכיני יונים בעיר רחובות , הלקוח מתגורר בקומה האחרונה בבניין ישן עם גג רעפים .
למעשה היונים נכנסו והתמקמו בגג רעפים שנים רבות והתחילו להתפתח שם המון כיני יונים , הגג הוא גג רביץ ואי אפשר ללכת עליו ולכן זה עבודה מאוד קשה ומסובכת שהצטרכנו להגיע עם סולם גבוה של 8 מטר כדי לפתוח כמה רעפים כדי להזריק חומר לגג כדי לפנות את הקן . 
יש פעמים שאנחנו מגיעים לטיפול של קן של יונה על חלון וזה עבודה קלילה ונוחה ויש פעמים שהעבודה מאוד מסובכת ומצריכה שימוש באמצעים שונים וכמה הגעות ולכן מאוד קשה לתמחר עבודה של כיני יונים בלי לראות את המצב בעיניים או דרך סרטון .. 

כינת הראש

בתמונה : כיני יונים בצבע אפור/שחור על הקיר

כיני יונים

המחיר להדברת כיני יונים ומה הפרמטרים המשפיעים : ​

המחיר להדברת קרציונים נקבע בהתאם לכמה פרמטרים , גודל הדירה או האזור המיועד להדברה , האם יש צורך בפינוי פגר של היונים , מיקום , שעת הגעה ורמת הנגיעות .

מחיר הדברת כיני יונים בלול תרנגולות נקבע בהתאם לגודל הלול או האזור המיועד לטיפול ואותו מבצעים גל גבי כל האזור בריסוס חזק העמיד בפני תנאי חוץ . 

רוצה לדעת את המחיר להדברה לפני שמזמינים ? מלאו את הפרטים במחשבון ההדברה שלנו ​

מחיר הדברת קרציונים משתנה בהתאם לגודל האזור , המחיר הממוצע נע בין 300-1000 ש"ח 

כאשר מדובר בהדברת כיני יונים אנו מגיעים תחילה לאיתור הקן ולהבין איפה התחילה הבעיה , נרסס את כל האזור הנגוע בקרציונים , על הקירות ועל הרצפה בחומר ייעודי כנגד כיני יונים מאושר המשרד להגנת הסביבה 

לא אין צורך להכין את הדירה בצורה מיוחדת , לפני תחילת העבודה המדביר שלנו יעשה איתכם סיבוב בדירה לראות שהכל תקין ובמידה ויש צורך לעשות משהו הוא יעזור לכם 🙂 

לאחר הטיפול יש צורך לצאת מהדירה לשעה בלבד , בעלי חיים יציאה למינימום 24 שעות . 

בוודאי , על כל ההדברות שלנו יש אחריות מלאה ! במידה והבעיה לא נפתרה אנחנו חוזרים ללא עלות 

מחפש חברת הדברה להדברת קרציונים ? 

הדברה נגד כיני יונים ?
התחייבות 100% לפתרון הבעיה !

054-8849445

הדברת כיני יונים

מאמרים נוספים בנושא הדברת כיני יונים :

הרחקת יונים

הרחקת יונים

הרחקת יונים הרחקת יונים יונים בשבילנו הם סמל לשלום ולציונות אך מנגד זה היונים יכולות לגרום לנו סבל רב בהמון סיבות. היונים הינם חיות בעלי

קרא עוד »
הדברה בגג רעפים

הדברה בגג רעפים

הדברה גג רעפים רעפים הינו מקום מאוד חמים יחסית סגור ויוצר מעין חממה נוחה מאוד למזיקים שונים. בבניות הישנות בעבר היו בונים את הגג רעפים

קרא עוד »
חייג עכשיו ! 
WhatsApp chat